Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Klara - 1 februari 2011 19:16

  

tog egobilder idag & blev rätt nöjd med denna bilden ! :)

dock är den kanske liite för fjortis? ;)

Av Klara - 1 februari 2011 16:37

Hallå igen, nu när man endå är igång med bloggen tänkte jag bjuda på endel finfina bilder från sommar 2010! :')


  

När man slutade 9:an så lät man för en gångs skull syrrorna, cassibassi & kusin att kasta i mig i sjön ! :)

 

  

tosia,  helt underbart varmt var det då! (y)

 

  

  

hahahha, denna bilden bjuder jag på! Följde med familjen till high chaparral där denna tuffa bilden togs! ;) Jag står då längst ner och snyggar mig . ;)

 

... Jaa det var bara några bilder från den saknade sommaren 2010, nu väntar man bara på en efterlängtad sommar 2011 ! :D :D

Av Klara - 1 februari 2011 16:31

Hej! Var et tag sen jag skrev på bloggen nu, jag vet. Har varken haft tid eller ork.. men nu ska jag komma igång med den igen hoppas jag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards