Alla inlägg under januari 2011

Av Klara - 25 januari 2011 18:51

Vet inte vad jag ska göra och inte göra längre, känns som allting bara går fel.. ?



Av Klara - 24 januari 2011 19:41

Hej! :) Först skola idag som vanligt, sen blev det att vara med Anna & Sofie :D

Åt på subway där jag självklart tappade en tia när jag stod i en evighet och letade upp mitt CSN-kort, en aning pinsamt haha, men jag är ju som jag är! ;)

Senare blev det hem till Anna och tjocka oss med glass och glo på film, faast jag pratade nog sönder hela filmen, är så rättså glad att mina vänner, står ut med mig endå ;)


Imon blir de nog lite plugg & sen på onsdag blir de bio (y)



Av Klara - 22 januari 2011 11:44

Äntligen helg! :)

Har varit trött typ hela veckan och hänt endel.. så nu vill jag sooova! I helgen händer det lite sådär lagon mycket, ska på kalas hos kussen i dag och i morgon blir det kolla på hockey :')

Av Klara - 15 januari 2011 20:38

Idag åt jag några mackor till frukost, och sen till middag var det typ fläskottletter med nån god sås och potatis, sen blir det nog äta nåt litet nu ikväll med. :)

Av Klara - 15 januari 2011 15:22



Av Klara - 14 januari 2011 19:50

Exakt vilket som var mitt första minne vet jag nog inte, men jag tror ett av dem första var en gång när jag var typ 3-4 år kanske? Jag skulle åka med min faster till stan tror jag, och åka buss för första gången. Kommer inte ihåg så jättemycket av det, men minns att jag tyckte det var jättecoolt att åka buss, det är ju allt annat än vad man tycker nu! ;o

Av Klara - 13 januari 2011 19:08

Hej! Jag läser mest småbloggar av folk jag känner och så.. :)

Men jag läser några kända bloggar iallafall! Kenzas följer jag! Och så händer det faktiskt att jag läser Kissies ibland ;)

  

Jodå, jag är en av mååånga som följer Kenzas blogg! (y)

Ovido - Quiz & Flashcards