Alla inlägg under december 2010

Av Klara - 29 december 2010 15:46

Hej! Idag hade jag inget planerat så följde med mamma och syskonen till stan och kollade lite där igen ^^

Sen gick vi och skulle äta på subway (känner att jag äter där liite för ofta xd ) haha, och där såg jag två  från min gamla klass som jag inte har träffat på länge nu! Så satt och snackade med dem ett tag och gick en liten sväng på stan med dem också! :')

Sen blev det att dra sig hemåt och nu sitter jag här med musik i lurarna (y)


Av Klara - 28 december 2010 13:52

Hejhej! Tänkte liksom bara passa på och fråga om någon läser min blogg? :o

lägg till en liten kommentar till inlägget här isf! ;)

Av Klara - 27 december 2010 17:31

Hejsan! Nu är man hemma från stan, hittade faktiskt en hel del :)

Blev: en turkos kappa på H&M som det var halva priset på, en grå tubhalsduk, och två behåar, en kostade bara 50 kr! Hoppas verklighen att jag kommer använda grejerna jag köpte nu, blir ju lätt att man köper massa onödiga grejer på rean, men det känns som jag köpte sånt jag behövde! (y)


trevligt i stan annars med Nathalie, åt på subway och gick runt i kylan mellan olika affärer och så :)

Såg en massa människor jag kände också, förlåt om jag inte hälsade på alla, men det var väldigt mycket folk i dag, så inte svårt att missa om nån hälsar på en..


Nu blir det nog att äta något och sen får vi se vad som händer ikväll, hejdå! ;)



Av Klara - 27 december 2010 00:43

hejsan! blir till stan i morgon med Nathalie och gå och kolla om man hittar något på rean :)

  

Av Klara - 25 december 2010 16:05

Hej! Sov länge i dag på "morgonen." Vaknade för typ 3 timmar sen. Har inte gjort så mycket i dag, fixat med mina julklappar och kollat på film och ätit julgodis typ. :)

Vad jag fick i julklappar i år? Det var väl inget sådär jättespeciellt, men: pengar, smycken, smink , halsduk, biokort, trosor, morgonrock, presentkort och sånt dära :)

Så är nöjd med mina presenter!

  




Av Klara - 23 december 2010 16:17

  

Hej igen! Kom och tänka på att det faktiskt är julafton i morgon! :D

Tror inte någon har missat det, men det känns inte alls som att det är den 23 december idag, tiden har gått lite väl snabbt.. :O

Av Klara - 23 december 2010 16:11

  

Kollade på denna filmen i går kväll, jag är egentligen en sånn person som nästan aldrig gråter, men den här filmen gjorde mig faktiskt tårögd! Så otroligt sorglig, men bra film!


Av Klara - 22 december 2010 16:11

Ovido - Quiz & Flashcards