Alla inlägg under april 2011

Av Klara - 28 april 2011 20:35

 

har börjat kolla på one tree hill nuu! :')   

Av Klara - 27 april 2011 17:35

Du vet nog faktiskt inte vad du gör. Hur dina blickar bränner och förgör. Du vet nog ej hur mycket du förstör, i samma ögonblick som du berör.


Sara Varga – Det ingen vet 

Av Klara - 23 april 2011 18:35

Hej! nu när det har blivit så fint väder så tänkte jag passa på att bjuda på lite solningstips :)


 - Ta inte för mycket solkräm! - visst, det är bra att ha det, men om man tar för mycket så tar det jättelång tid innan man verkligen blir brun. Själv använder jag nästan aldrig solkräm, men jag har dock inte så känslig hud.

 

- Peela huden innan du solar! - gamla hudrester försvinner innan du solar & du blir lättare brun!

 

- Smörj in huden med hudlotion eller after sun efteråt - annars kan huden lät bli torr.

  

Jo.. där var lite små tips, många visste kanske redan om dem, men de tål ju att upprepas! ;)





Av Klara - 22 april 2011 18:04

Hej! Idag har man varit hos farmor&farfar och ätit påskmat och fått påskägg! :) helt okej faktiskt, nu sitter man här och funderar på vad man ska göra ikväll! ^^

Av Klara - 18 april 2011 17:53

Hej! Just idag har det varit en lugn dag, och jag har fått va hemma en del för att kolla till min lillsyrra.. Men det har ju varit grymt fint väder så har varit ute och solat hela dagen! :D

Har varit lite till och från med bloggen känner jag, men jag fortsätter :)


Imon blir det in till stan med två ruuliga tjejer! (y)


Av Klara - 14 april 2011 13:11

hej! snart påsklov nu.. :)

tiden går!

Ovido - Quiz & Flashcards