Alla inlägg under maj 2011

Av Klara - 30 maj 2011 17:20

Hej! Hemma från skolan nu & idag var sista "riktiga" skoldagen den här terminen! :D

snart är de sommarlov och då blir det - bada, sola, kompisar, marknader, festivaler, midsommar, födelsedag, fest, resa, sommarjobb och bara ta det allmänt chiiill! ;)

Av Klara - 29 maj 2011 21:11

 

kollar på big brother där man får se den här snygga människan (y)

haha, han är utklädd till en tuff karatekille! ;)

Av Klara - 29 maj 2011 11:56

hej :)

söndag idag + morsdag! har sovit över med micha inatt!

Och snart blir de att åka till farmor&farfar! :)


Av Klara - 27 maj 2011 21:48

  
mjo, fjortisbild & allt bjuder jag på än en gång!
 
Allmänt..

Namn

Klara Ellinor Svensson
Födelsedag
10 juli
Hemstad
Karlskrona
Ögonfärg
blå!
Hårfärg
mörkbrunt
Sjärntecken:
kräfta 
Skostorlek
37
Är dina föräldrar skilda?
nepp!
Skor i dag
vita converse
Mål för året
få ett bra och roligt år, bli en bättre person & umgås med folk som jag tycker om :)
Det första du tänker på när du vaknar
vill somna om
Piercings
hål i öronen om det nu räknas
Tatueringar
nej men vill ha en eller två (y)
Om du får barn skulle dem heta?
Flicknamn -  Viola eller Thuva  Pojknamn - Melker eller Liam
Vad vill du bli när du blir gammal?
beror på hur "gammal", haha ;)
Drömjobbet
vet inte, men journalist eller lågstadielärare hade väl vart okej :)
Favoritmat
grillade kycklingspett med jordnötsås och ris!
Sport
haha, suger på de flesta sporterna, men tennis och hockey isf!
Glass
ben&jerry's cookie dough!
Godis
trocaderoflaskor & lakrits :)
Låt
finns många!
Helgdag
lördag!
Årstid
Sommar!
Senast du...

Skrattade?
idag!
Grät?
minns inte..
Kollade på film?
idag med syrrorna :)
Drog ett skämt?
idag!
Sjöng en sång?
haha, idag med sofie ;)
Just nu...
vad ser man utanför ditt fönster?
vår trädgård :)
Lyssnar du på musik nu?
inte just nu
Vad har du på dig?
mjukisbyxor, linne & kofta!
Vad är det på din musmatta?
har ingen musmatta, bärbar dator..

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?
jo, det har hänt.
Rökt?
nej
Shoppat?
jaa
Bakat?
haha nej det är det dåligt med :P
Motionerat?
ja faktiskt..
Solat?
självklart! ;)
Haft sex?
jaoo..
Pussats med någon?
mm :)
Pratat i telefonen mera än i 60min?
naej!
Vem..

Kan du lita på?
allra mest min familj! annars mina kära vänner!
Vet allt om dig?
tror inte det finns nån som vet allt om mig faktiskt. tragiskt.. men finns
folk som känner mig ganska väl ändå
Längar du efter?
just nu längtar jag la mest efter sommarlovet! ;)

Av Klara - 26 maj 2011 09:46

för lång, och för kort, och för smal eller bred - jag vill hitta rätt men jag ser bara fel!


Av Klara - 25 maj 2011 16:42

 

är ganska så trött, så blir att vila lite vid tv:n och ta det lugnt nu!  :) <3

Av Klara - 22 maj 2011 20:32

  


hej! ligger nu i min säng och är nyss hemkommen från att ha kollat på min syrras dansuppvisning :) dom va ju bra! men lite drygt var det faktiskt, men de är ju bara en gång om året så kunde väl va okej att följa med :)

nu blir det att äta nåt och sen kika på big brother!

Ovido - Quiz & Flashcards