Alla inlägg under juli 2011

Av Klara - 6 juli 2011 11:56

Börjar blogga på devote istället! klaraellinor.devote.se

Av Klara - 2 juli 2011 12:07

Kom nyss att tänka på en sak - det pratas jättemycket om självförtroende och självkänsla och allt vad det heter, och visst det är sjukt viktigt! Men för mig har allt sånt snack gjort att jag tänker på mig själv lite för mycket, och lite för lite på andra, för att erkänna så är det nästan så man blivit lite självisk när det gäller vissa saker, utan att jag riktigt tänker på det själv. Men jag ska försöka ändra på detta  nu och tänka lite mer på folk som verkligen betyder för mig!


Vet inte riktigt varför jag skrev detta, men kändes som en viktig grej för mig just nu, och kanske en liten tankeställare för de få personer som läser min blogg? ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards