Alla inlägg under mars 2011

Av Klara - 30 mars 2011 18:27

Det var inte ditt fel. Men jag anklagade dig hela tiden. Jag trodde att jag var bra, gjorde som alla andra sagt. Tänkte på vad andra tyckte. Tänkte på mig själv. För mycket.

Jag borde inte gjort som jag gjorde. Men ibland blir allting bara så fel. Man vet inte att man gör fel förrens efteråt. Och då ångrar man sig som fan. Vill bara gå tillbaka i tiden och göra om det. Få en andra chans. Men det är då,  när det är försent. Det är då man fattar.

 

Av Klara - 30 mars 2011 18:22

hej! helt vanlig dag idag, förutom att jag och några roliga människor gick och käkade glass på glassiären för första gången i år. Mums! :)

Och nu blir de att plugga till matteprovet i morgon, jo jag ska faktiskt göra det! även om jag inte tycker det är intressant att räkna ut arean av en cylinder. eller var man säger ;)



Av Klara - 27 mars 2011 16:45

hej! har typ inte bloggat på ett tag nu, men ska försöka komma igång med det nu igen :)

Grejen är att jag kommer inte på nåt kul att skriva om just nu, men när jag gör det så! ;)

Av Klara - 22 mars 2011 17:27

Jag har hört att du träffat nån.
Jag har hört att hon är allt jag inte var.
Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag.
Och jag hör att hon är den rätte.
Ja dom säger att du verkligen menar det.

Av Klara - 21 mars 2011 20:19

 

okej? såg den här på en sånn där reklam för H&M på en busshållsplats idag o:

jag brukar väl tycka att dem flesta kläderna är helt okej, men den här var inte fin..alls! (n)

Av Klara - 20 mars 2011 19:31

 

Lucas Till <3

Av Klara - 18 mars 2011 16:47

Hej! Äntligen helg :) Har inte planerat nåt speciellt, mer än att det blir kalas i mon.. men är skönt att ha en lugn helg ibland också!

 Har bara haft en lektion idag, och innan den så var jag på biblioteket och lånade 2 böcker, som jag tvivlar på att jag kommer läsa ;) men förhoppningsvis hinner jag, om inte tiden flyger i väg för fort! Sen blev det hem och plugga lite på en grej och nu tar man det bara lugnt! :)

Hoppas också på mer uppdatering snart! - och då menar jag inte bara en mening och en bild ;)

Av Klara - 18 mars 2011 13:44

jag saknar inte någon speciell person, men jag saknar känslan av att ha någon som man betyder något speciellt för <3 ...

Ovido - Quiz & Flashcards