Alla inlägg under maj 2011

Av Klara - 16 maj 2011 13:52

kollade hur många veckor de va kvar tills sommarlovet nu, & de var denna och en vecka till, sen en vecka med 3 skoldagar och sen en med 4 dagar :D inte långt kvar!

Av Klara - 15 maj 2011 19:06

Okej, jag är faktiskt glad att Sverige kom trea även om jag inte gillar eric saade och hans låt.


Men, jag fattar verkligen inte hur det kunde bli så? En dryg poplåt med text som handlar om nån som vill bli populär kommer 3:a, och en fin melodi som handlar om en som vill rädda världen kommer på 21:a plats (danmarks låt) hm?

Av Klara - 13 maj 2011 10:51

hej, sitter i skolan nu och väntar på att det snart ska bli helg :)

denna helgen ska jag nog ta det rätt lugnt - för förra va helt annat än lugn x)

Idag fyller förresten min söta kusin 3 år, så vi säger grattis till honom! :D



Av Klara - 10 maj 2011 18:44

     

Vill ha en sånn tatuering som hon på bilden har fast med symbolen bredvid istället - mitt sjtärntecken kräftan! fint, eller va säger ni? :)

Av Klara - 9 maj 2011 09:55

Katerina åkte ut ur programet igår! tyckte iofs om henne, men hon började bli lite jobbig till slut. Nu hoppas vi på att lilla christian vinner!

 

haha, Christans finfina modellbild som han vann en tatuering för!

Av Klara - 5 maj 2011 15:43

hej! nu sitter man och har mattelekiton, wiiie. eller nåt.

sen ska man hem och fixa lite saker - och sova!

....och imon blir de hem till sötnosen! :')

Av Klara - 2 maj 2011 11:13

måndag igen. sitter i skolan och skriver uppsats.

och bloggar just nu.

helgen har varit okej, valborg blev inte riktigt som planerat, men roligt folk gör allting bättre, eller vad man säger? ;)

igår var man hemma och tog det lugnt och typ "städade&pluggade", fast det blev en hel del tv-tittande och datortid istället..




Ovido - Quiz & Flashcards