Alla inlägg under december 2010

Av Klara - 12 december 2010 20:54

hejhej! sitter här och lyssnar lite på musik och bloggar :)

Ska snart kolla på veckans Beck-film tror jag, sen sooova! Sista veckan innan lovet nu, så skönt!

Vet inte riktigt vad jag ska göra på jullovet, men lite av det jag tror kommer hända är, iallafall:

  • fira jul hos farmor och farfar :)
  • Hitta på nåt kul med mina vänner!
  • Åka skridkor på sjön, om isen håller?! :o
  • fira nyår (y)

Av Klara - 12 december 2010 11:11

hej! Ligger just nu i sängen med min lilla data och vilar mig. Trött efter gårdagen som inte riktig gick som planerat.

Skämmer ut mig, gör fel, snubblar i mina tankar. Jag vet ju att det är såhär, ändå gör jag samma misstag om och om igen..


Av Klara - 10 december 2010 21:35

Hej! Nu sitter man hemma efter en rätt rolig skoldag! Blev först nobeljakt, frågor och dans, jag var självklart med i dansen och gjorde en grym insats till låten"waka waka" ;)

Efter det åt och fixade man sig lite, och sen blev det prisutdelning! Gick ju som det gick - våran klass förlorade typ.. Men jag är nöjd endå, tyckte vi var duktiga! :)

Sen blev det middagen, helt okej mat och efterrätt serverades av lärarna/servitriserna (y)

  

Jag posar på nobelmiddagen! ;)


Av Klara - 9 december 2010 20:18

Hejsan! Vart en vanlig dag i skolan i dag, men i morgon blir det typ nobelmiddag i skolan, hoppas det blir kul iaf :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards